• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است كه شما چیز زیادی از آن نخواسته اید.

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به مناسبت فرارسیدن سال نو

بنام خالق هستی آفرین
بهار گل افشان به همراه خود طراوت، نشاط و شادمانی را هدیه می‌آورد و زمزمه‌های ناب زندگی، راز خلقت، شکوه طبیعت، پالایش روان و خوداندیشی در بهار تجلی می‌یابد.آغاز سال نو ، فرا رسیدن بهار دل انگیز نوروز باستانی و یادگار نیاکان نیک اندیش را به جامعه بزرگ مهندسی ساختمان استان   شاد باش عرض نموده و در سال جدید برای کلیه فرهیختگان عرصه سازندگی ، سالی توأم با عزت و سربلندی ، همراه با سلامتی و آسایش آرزو می کنم.
بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز و تحول و الگویی از همدلی و مهربانی در جهت نیل به پیشرفت و آبادانی که تنها رمز پیروزی و موفقیت همدلی و همبستگی است . ما بر این باوریم تا در سال جدید با بهره گیری و بهره مندی از مشارکت بی نظیر و همه جانبه اعضاء  محترم در جهت اجرایی شدن برنامه های تدوین شده به منظور تامین رفاه و آسایش هم استانی های فهیم و آگاه ، گام های بلندی را برداشته و با حفظ و افزایش روحیه تعامل مثبت با سازمانها و نهادهای ذیربط ، بیش از پیش در ترویج و اعتلای اخلاق مهندسی و اجرای مقررات ملی ساختمان در جهت توسعه بخشی و نیل به اهداف عالیه سازمان کوشا باشیم.
آرزوهای ما شعاری از جنس رویا نیست بلکه اهداف برنامه ریزی شده ای است که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار جهت تحقق آن تلاش خواهیم نمود.
به امید آنکه در سایه الطاف الهی و همدلی و همراهی شما فرهیختگان برای دست یابی به شادی وافر، در دراز مدت کمر همت ببندیم تا مؤثرترین خدمات بی ریا را با عشق ورزی بی چشمداشت و پرهیزکاری کامل ، به تمامی شهروندان هدیه دهیم.
 
اردشیر بنائی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837