• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست ، ”انتخاب‌هایش” است.

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به میزبانی دفتر نمایندگی سامان برگزار گردید

نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  در دفتر نمایندگی سامان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در راستای اجرای برنامه ها هیات مدیره هفتم و با هدف بررسی مشکلات حوزه ها و اخذ نظرات و پیشنهادات جلسه هیات مدیره با حضور رئیس و هیات مدیره استان  و هیات رئیسه  دفتر  نمایندگی ، فرماندار شهرستان سامان ،  شهردار سامان  ، بخشدار سامان ، اعضا شورای شهر ، به میزبانی دفتر نمایندگی سامان    برگزار شد.  

در ابتدای جلسه مهندس سیامک مشرف، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن خیر مقدم با اشاره به آمار و ارقام مربوط به این سازمان افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال وبختیاری  بیش از 4500  عضو دارد که از این تعداد 1500 نفر  دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند ..
وی با اشاره به فعالیت های موثر سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه ارائه خدمات مهندسی به آحاد مردم ، همچنین اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ترویج مقررات ملی ساختمان گفت سازمان نظام مهندسی تشکل بسیار بزرگ و قانونمند ی  است که باید مهندسان سازمان متعهد باشند و تعهد آنها اخلاق  حرفه ای و قانون
مدار ی است  .

وی عنوان کرد مردم حق دارند در هر جا چه شهر و چه روستا خانه ای ایمن با عمر مفید  داشته باشند و این مورد با ارائه خدمات مهندسی توسط کارشناسان نظام مهندسی میسر می گردد .

مهندس مشرف در ادامه   به مبحـث 22 مقررات ملی ساختمان تاکید کرد و بیان نمود هدف از رعایت این مبحث طول عمر مفید ساختمان برای نگهداری از آن جهت تامین ایمنی ، بهداشت ، آسایش ساکنین ، بهره دهی مناسب و جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه است وی اظهار داشت بازرسی ادواری در کلیه بخش ها معماری ، تاسیسات و سازه  ضامن ایمنی ساختمانها خواهد شد .

در ادامه ریاست سازمان آمادگی خود را جهت کمک فکری به شهرداری و شوراری شهر  اعلام نمود .

در پایان مهندس سیامک مشرف رئیس سازمان  از فرماندار این شهرستان خواستار تخصیص محل مناسبی برای ساخت شهرک مهندسی در شهرستان توریستی سامان شد .

در ادامه    فرماندار سامان  ضمن خیر مقدم خواستار فراهم کردن زمینه برای حضور ناظرین نظام مهندسی  برای اجرای صحیح قوانین ساخت و ساز در تمامی رشته های مهندسی شد و بیان کرد مهندسان می توانند جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را بگیرند و با هرگونه تخلف برخورد گردد ایشان درخواست همکاری با سازمان رادادند و بیان داشتند تمامی ساخت و سازها باید تحت نظارت مهندسین قرار گیرد .

در ادامه جلسه آقای مهندس رضائی مسئول دفتر نمایندگی سامان به مشکلاتی در خصوص ساخت و سازهای روستائی پرداخت .

 

 

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837