• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است كه شما چیز زیادی از آن نخواسته اید.

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

آیین کلنگ زنی ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان فرادنبه با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، شهردار سفید دشت ، نماینده امام جمعه فرادنبه و اعضا دفتر نمایندگی فرادنبه برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان :مهندس سیامک مشرف ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  در جمع مهندسان اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یکی از سازمان های تخصصی استان با بیش از 4000 هزار عضو نقش تاثیرگذاری در ارتقا کیفیت ساخت و ساز در استان دارد و این پتانسیل بزرگ می تواند در جهت توسعه و عمران استان خصوصا ساخت و ساز، شهرسازی، منظر شهری، ترافیک و تاسیسات شهری و افزایش طول عمر ساختمانها  کمک های شایانی داشته باشد.


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری در راستای توسعه دفاتر نمایندگی خود در سطح استان بنا دارد در شهرهایی که دفاتر نمایندگی فاقد ساختمان های ملکی هستند با اولویت خرید زمین و ساخت آن ها براساس معماری بومی محل و با توجه به مباحث مختلفی که در مقررات ملی ساختمان گنجانده شده، ساختمان هایی بسازیم که اولا متناسب با بوم و معماری محل باشند و ثانیا مقررات ملی ساختمان در آن ها لحاظ شود.


وی اضافه کرد: زمین فعلی با همت مسئول دفتر نمایندگی و همکاری سازمان نظام مهندسی  در سنوات گذشته  خریداری شده که امیدوارم بتوانیم شاهد ساخت یک ساختمان درخور نظام مهندسی باشیم، که نماد و الگویی از ساخت و ساز برای این شهر و شهرهای مجاور باشد.


مهندس سیامک مشرف  با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  بزرگترین تشکل فرهیخته تخصصی در سطح استان است تصریح کرد: انتظار ما این است که تمامی مسئولان استانی و شهرستان ها تعامل خوبی با سازمان نظام مهندسی در مرکز استان و دفاتر در شهرستان ها داشته باشند و هرچه این تعامل نزدیکتر باشد طبیعتا کیفیت ساخت و ساز در استان و ارتقای سیما و منظر شهری بهبود خواهد یافت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  در این رابطه افزود: ساخت و سازها منابع ملی کشور هستند و تمامی ساخت و سازها چه در محدوه شهری و چه خارج از محدوده شهری بایدزیر نظر سازمان نظام مهندسی باشد .چرا که دارای مهندسان طراح و ناظر با علم و تخصص بالا می باشد .

  ایشان در پایان فرمودند با توجه به فرمایشان رهبر معظم انقلاب که امسال را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ))  اعلام فرمودند  اظهار داشت ساخت و سازها منابع ملی کشور اند  که  بر اساس مقررات ملی ساختمان می توان سرمایه های عمرانی کشور  را حفظ و حراست کرد .  

در پایان کلنگ زنی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری در شهرستان فرادنبه برگزار شد .

این ساختمان در زمینی به مساحت 120متر و زیر بنای 200 متر مربع در 2 طبقه کلنگ زنی شد .

 

گفتنی است طرح این ساختمان توسط برگزاری مسابقه برترین طرح بین مهندسین معماری استان انتخاب و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری این ساختمان خواهیم بود.

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837