• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است كه شما چیز زیادی از آن نخواسته اید.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به مناسبت فرارسیدن سال نو

بنام خالق هستی آفرین
بهار گل افشان به همراه خود طراوت، نشاط و شادمانی را هدیه می‌آورد و زمزمه‌های ناب زندگی، راز خلقت، شکوه طبیعت، پالایش روان و خوداندیشی در بهار تجلی می‌یابد.آغاز سال نو ، فرا رسیدن بهار دل انگیز نوروز باستانی و یادگار نیاکان نیک اندیش را به جامعه بزرگ مهندسی ساختمان استان   شاد باش عرض نموده و در سال جدید برای کلیه فرهیختگان عرصه سازندگی ، سالی توأم با عزت و سربلندی ، همراه با سلامتی و آسایش آرزو می کنم.
بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز و تحول و الگویی از همدلی و مهربانی در جهت نیل به پیشرفت و آبادانی که تنها رمز پیروزی و موفقیت همدلی و همبستگی است . ما بر این باوریم تا در سال جدید با بهره گیری و بهره مندی از مشارکت بی نظیر و همه جانبه اعضاء  محترم در جهت اجرایی شدن برنامه های تدوین شده به منظور تامین رفاه و آسایش هم استانی های فهیم و آگاه ، گام های بلندی را برداشته و با حفظ و افزایش روحیه تعامل مثبت با سازمانها و نهادهای ذیربط ، بیش از پیش در ترویج و اعتلای اخلاق مهندسی و اجرای مقررات ملی ساختمان در جهت توسعه بخشی و نیل به اهداف عالیه سازمان کوشا باشیم.
آرزوهای ما شعاری از جنس رویا نیست بلکه اهداف برنامه ریزی شده ای است که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار جهت تحقق آن تلاش خواهیم نمود.
به امید آنکه در سایه الطاف الهی و همدلی و همراهی شما فرهیختگان برای دست یابی به شادی وافر، در دراز مدت کمر همت ببندیم تا مؤثرترین خدمات بی ریا را با عشق ورزی بی چشمداشت و پرهیزکاری کامل ، به تمامی شهروندان هدیه دهیم.
 
اردشیر بنائی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837