• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.
امروز:
سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه مهندس  شفیع زاه مدیرعامل  شرکت شهرکهای    صنعتی استان  طی سخنانی گفت: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذار از تکالیف ماست و باید تلاش خود را در جهت جذب هرچه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه گذار در استان ارتقاء بخشیم.

مهندس شفیع زاده   در پایان ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل صورت گرفته با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان بتوانیم گام های موثری را در جهت ارتقاء ساخت و ساز شهرک های صنعتی برداریم.

درادامه مهندس سیامک مشرف  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  به تبیین جایگاه نظام مهندسی ساختمان و نقش آن در صنعت ساخت و ساز اشاره کرد و  بیان کرد  یکی از مهمترین رسالت های سازمان نظام مهندسی ساختمان و ارگان های زیربط و دخیل در صنعت ساختمان ، سرمایه گذاری و البته به صورت پایدار در بخش ساختمان است که این مهم در ایجاد ارزش افزوده بهتر و کمک به حفظ سرمایه ملی نقش بسزایی دارد.

وی همچنین در خصوص روند سازمانی طراحی ، نظارت و دستور العملهای نقشه های واحد صنعتی  و همچنین صلاحیتهای طراحی و نظارت متناسب به قانون نظام مهندسی اشاره کرد .

در پایان این جلسه   تفاهم نامه ای با توجه به نامه شماره  7350/1/32/96 مورخ 12/2/96 استاندار محترم شهرکرد و نامه شماره  21545/ 4/32/ 95 مورخ 12/4/95 معاونت امور عمرانی استان فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان منعقد گردید . از اهداف این تفاهم نامه :

·         ترویج مقررات ملی ساختمان و رعایت اصول و ضوابط ساخت و ساز ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در پروژهای تحت نظر شهرکهای صنعتی  در راستای رشد کیفی ساخت و سازهای محدوده ی شهرکها و  نواحی صنعتی استان

·         تعامل و همکاری بین سازمان و شرکت شهرکها در خصوص آموزش و ارتقاء سطح علمی نیروهای متخصص

·         اعمال تخفیف در ارائه خدمات مهندسی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در راستای همکاری و توسعه صنعت استان

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837