• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست ، ”انتخاب‌هایش” است.

جلسه روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی، جلسه کمیسیون رؤسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها با حضور هیأت رئیسه شورای مرکزی در روز چهار‏ شنبه مورخ 95/12/18 در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد

بخش اول جلسه به سخنان پیش از دستور اختصاص یافت که موارد منابع درآمدی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها و نحوه ارزیابی عملکرد مجریان ذیصلاح در استانهایی که مجریان اجرایی شده است و مواردی از نظام نامه هایی که به استانها ابلاغ شده است، از ان جمله بود.

در ادامه نیز مهندس بهادری دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به موارد مطرح شده پاسخ داد.

همچنین در بخشی دیگر، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی دستورالعمل نحوه فعالیت پیمانکار ساخت ساختمان و مسکن که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی شهرداری، انجمن انبوه سازان و نظام کاردانی استان مرکزی تدوین شده در این سازمان را ارائه کرد که در این دستورالعمل فاز طراحی یکسال و فاز اجرا حدود 3 سال و بهره برداری حدود 50 سال خواهد بود .

 اهداف شیوه نامه واگذاری مسئولیت اجرا از شخص حقیقی به حقوقی و اصلاح ساختار فعالیت مجریان و توجه بیشتر به حقوق بهره برداران نیز از جمله موارد طرح شده در این جلسه بود.

دکتر مجربی کرمانی دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز بر لزوم تشکیل کمیته هایی برای بررسی اجرایی شدن مجریان ذیصلاح تاکیدکرد و مقرر شد استانهای اصفهان،گیلان،مازندران ،خوزستان ومرکزی در این کمیته شرکت کنند

.

 

.

 

.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837