• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
همواره بیاد داشته باشید آخرین كلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد
امروز:
دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اصلی
  • روابط عمومی
  • رئیس سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری: تکیه به اخلاق حرفه ای لازمه کار مهندسین سازمان نظام مهندسی است

رئیس سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری: تکیه به اخلاق حرفه ای لازمه کار مهندسین سازمان نظام مهندسی است

رئیس سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری گفت: تکیه به اخلاق حرفه ای لازمه کار مهندسین سازمان نظام مهندسی است.

 

سیامک مشرف در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـربا بیان اینکه سازمان نظام مهندسی استان وظیفه خود می داند که هر چند وقت یکبار بازدیدی از مراکز و دفاتر نظام مهندسی شهرهای استان داشته باشد افزود: سازمان نظام مهندسی در سراسر استان دارای 14 دفتر نمایندگی در شهرها را دارد که یکی از این دفاتر در شهر سامان واقع است.

وی اظهار داشت: شهر سامان یکی از شهرهای توریستی و گردشگری استان محسوب می شود و دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی است و در این راستا از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار می رود اهتمام و عنایت ویژه ای نسبت به این شهر توریستی داشته باشند تا بتوان از نیروهای جوان و فنی سازمان نظام مهندسی بهره مند شد.

مشرف با عنوان اینکه سازمان نظام مهندسی دارای 7 رشته می باشد تصریح کرد: این سازمان آمادگی آن را دارد که بتوانیم خدمات مشاوره ای شهر سامان و نیز خدمات رایگان از مهندسین شهرساز گرفته تا سایر مهندسین ارائه خدمت نماییم تا بتوانیم در این زمینه مشکل طرح جامع و تفصیلی که برای شهر سامان در نظر گرفته شده است بررسی نماییم.

رئیس سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طبق قانون نظام مهندسی، کلیه ساخت و سازهای که در محدوده شهر و خارج از محدوده شهر باشند می بایست تحت تظارت سازمان نظام مهندسی باشند که با توجه به این موضوع، به جرات می توان گفت از زمانی که سازمان نظام مهندسی در استان بنا شده است تا حد مطلوبی چهره شهر را متحول تر کرده است.

وی به تکیه اخلاق حرفه ای در آموزش های سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و افزود: اگر مهندسین سازمان نظام مهندسی این مهم را همیشه مد نظر داشته باشند آنگاه آن مسئولیت به درستی انجام خواهد پذیرفت و ساخت و سازهای ما در مقابل حوادثی از جمله زلزله و سایر حوادث دیگر که احتمال وقوع آن وجود دارد، شاهد این حوادث نباشیم و یا بتوانیم آن را کاهش دهیم.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837