• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
عمر شما از زمانی شروع می شود كه اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید.
امروز:
چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در نشست ر ئیس سازمان نظام مهندسی با مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگر ی استان رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان رعایت قانون و مبحث مقررات ملی ساختمان در کلیه ساخت و سازها می باشد .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نشستی با حضور رئیس سازمان و مدیر کل سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در محل آن اداره برگزار شد.

 

 

در ابتدای جلسه مهندس سیامک مشرف، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با بیان اهمیت حفظ آثار و میراث فرهنگی کشور و لزوم توجه به آن اظهار داشت سازمان نظام مهندسی بیش ا ز چهار هزار  مهندس عضو در رشته های هفت گانه دارد وی با اشاره به
 فعالیت های موثر سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه ارائه خدمات مهندسی به آحاد مردم ، همچنین اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ترویج مقررات ملی ساختمان گفت سازمان نظام مهندسی تشکل بسیار بزرگ و قانونمند ی  است که رسالت اصلی آن رعایت قانون و مباحث مقررات ملی ساختمان می باشد .

وی با بیان اینکه بافت شهری از داشته های فرهنگی و جاذبه های ماندگار است و باید در راستای حفظ این داشته ها تلاش شود وی اظهار داشت سازمان نظام مهندسی از پتانسیل بالائی در جهت ارائه خدمات مهندسی به این بخش برخوردا می باشد و استفاده این پتانسیل در جهت افزایش کیفیت و خدمات بهتر در ساخت و ساز موثر می باشد .

در ادامه رئیس سازمان نظام مهندسی در خصوص همکاری دو جانبه سازمان با آن اداره کل و عقد تفاهم نامه در جهت ارائه خدمات بهتر مهندسی در زمینه طراحی و نظارت   در خصوص هتلها ، استراحت گاههای  بین شهری و ساخت و سازهای گردشگری  با توجه به رعایت قانون  خبر داد .

در ادامه  آقای مهندس عسگری مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن خیر مقد م و خوش آمد گوئی و ابراز خوشوقتی از همکاری سازمان نظام مهندسی  با آن اداره کل اظهار داشت با توجه به پتانسیل بالای  سازمان در خصوص  ارائه خدمات مهندسی و فعالیتهای موثر در حوزه ارائه خدمات به آحاد جامعه و همچنین فعالیت در حوزه فرهنگ سازی و ترویج مقررات ملی گفت تمامی ساخت و سازها مسکونی ، ادارات و ... چه در محدوده شهری و چه خارج از محدوده متناسب با هویت بومی و معمای و اقلیمی باید زیر مهندسان  سازمان نظام مهندسی قرار گیرد . وی  خواستار  فراهم کردن زمینه برای حضور ناظرین نظام مهندسی  برای اجرای صحیح قوانین ساخت و ساز شد .

در پایان مقرر شد که نمایندگان سازمان نظام مهندسی ساختمان  و اداره کل میراث فرهنگی نسبت به تنظیم تفاهم نامه اقدام و به امضاء مسئولین سازمان و آن اداره  کل رسیده شود که کلیه ساخت و سازها چه در محدوده شهری و چه خارج از محدوه آن اداره کل زیر نظر سازمان نظام مهندسی قرار گیرد .

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837