• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
در اندیشه آنچه كرده ای مباش، در اندیشه آنچه نكرده ای باش.
امروز:
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در جلسه با روسای دفاتر نمایندگی -رئیس سازمان : کلیه ساخت و سازه ها باید زیر پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام گیرد

نشست راهبردی رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان با روسا دفاتر نمایندگی سازمان برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این جلسه که به منظور بررسی عملکرد دفاتر ، راهکارهای مقابله  با ساخت و سازهای غیر مجاز و پیشبرد اهداف هر چه بهتر امور دفاتر انجام گردید .

ابتدا رئیس سازمان ضمن قدردانی و تشکر از برگزاری انتخابات پرشور و سالم و مشارکت  اعضا دفاتر نمایندگی در این  حرکت بزرگ مهندسی بیان داشت در استان انتخابات با شرایط مطلوبی برگزار شد .

وی عضویت در نظام مهندسی را افتخار هر مهندس دانست و اظهار داشت  در نهادینه کردن اخلاق مهندسی و  حرفه ای می بایست کوشا باشیم .

. وی آموزش مهندسان جوان را از اهداف این هیات مدیره دانست .

سیامک مشرف رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با بیان مشکلات در صنعت ساختمان اظهار داشت تمام ساخت و سازها باید زیر پوشش سازمان نظام مهندسی باید انجام گردد و برای ساخت و سازهای غیر مجاز که یک معضل است باید از نظر فرهنگی ، فنی و تخصصی بستر سازی شود.

وی ضمن تاکید به برگزاری منظم چنین نشست هایی با بیان اینکه هیات مدیره دوره هفتم در صدد است در خصو ص عملکرد دفاتر نمایندگی  آسیب شناسی  جدی داشته باشد و تقویت دفاتر نمایندگی را اهداف این هیات مدیره دانست  و از روسا دفاتر خواست نسبت به مدیریت هزینه و نظارت بیشتر بر عملکرد مهندسان به اعتلای سازمان نظام مهندسی کمک ویژه نمایند چرا که هر مهندس وظیفه دارد جهت راه اعتلای نام مهندس و جامعه مهندسی کوشا باشد .

در ادامه نشست روسا دفاتر نمایندگی به بحث و تبادل نظر در موارد مختلف اشاره نمودند و مقرر شد با حضور در دفاتر نمایندگی مشکلات هر دفتر نمایندگی را بررسی نمایند  . 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837