• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست ، ”انتخاب‌هایش” است.
امروز:
جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه با معاونت عمرانی در خصوص مسائل شهرسازی

مهندس امیری معاونت محترم امور عمرانی استانداری : خلاقیت و نوآوری  سر لوحه کار مهندسان باشد .



در دیدار هیئت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با  معاونت عمرانی ، معاونین راه و شهرسازی و معاونین شهردار  بر ضرورت اطلاع رسانی مردم و شناساندن ارزش مهندسی و جایگاه نظام مهندسی  علی الخصوص شهرسازی تاکید شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان :  در این دیدار  که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان  ترتیب یافت ؛  ابتدا آقای مهندس رئیسی رئیس سازمان ضمن خوش آمد گوئی به حاضرین در جلسه از همکاری معاونت امور عمرانی استانداری و
 مساعدت های خوب ایشان با سازمان نظام مهندسی و همکاری و همیاری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی تقد یر و  تشکر نمود و بیان کرد امیدورایم مهندسان بتوانند در جهت پیشبرد اهداف و فعالیتهای تخصصی  خود در استان همکاری لازم را داشته باشند .

 سپس مهندس گودرز امیری معاونت محترم امور عمرانی استانداری اظهار داشت اگر مردم به ارزش علم مهندس وافق باشند به سوی مهندس رفته و از علم مهندس در طراحی و نظارت ساختمانها استفاده خواهند کرد .

وی با تقدیر از تلاش های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در زمینه رعایت مقررات ملی ساختمان و تو جه ویژه سازمان به مسائل شهرسازی ابراز داشت وظایف شهرداریها و نحوه استفاده از تخصصها باید مشخص باشد .

وی عنوان کرد همکاری خوب بین دستگاههای نظام مهندسی ، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداریها با ید محور کار و وحدت رویه  باشد .

معاونت امور عمرانی استانداری با اشاره به طرح تفضیلی شهر شهرکرد بیان نمود با توجه به تخصص مهندسان شهرساز باید به سوی شهرسازی ایرانی پیش رویم و این امر میسر نمی باشد مگر با اطلاع رسانی به مردم و شناختن ارزش مهندس و جایگاه نظام مهندسی .

در ادامه کارشناسان و اعضاء محترم هیات مدیره به مشکلات و دغدغه ای مربوط به شهر  اشاره نمودند .

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837