• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
اگر هرروز راهت را عوض كنی، هرگز به مقصد نخواهی رسید.
امروز:
پنجشنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به مهندسین محترم

 نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

عالم  پیر دگر باره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی بسمن خواهد  داد

چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد
بهار حاکی از عنایت خالق مهربان به مخلوق خدا و فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی درس گرفتن از گذشته و امید به آینده سبز و روشن است. وقتی نگاه بهار بر دیوار دل و جانمان می تابد، از خداوند سبحان و تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین احوال را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می کنیم.
سال 1399 هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران گرانقدر شاهد دستاوردهای قابل توجهی در سازمان نظام مهندسی ساختمان  بوده ایم و امید که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد. امیدوارم که با همت همه مهندسان گرامی  در سال جدید نیز برگ های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار سازمان نظام مهندسی ساختمان  بیفزاییم و به فضل الهی به جایگاه های والاتر و بالاتر دست یابیم.
آغاز فرارسیدن سال 1399 و بهار طبیعت را به تمامی جامعه مهندسی تبریک عرض می نماییم امیدواریم در سایه الطاف الهی و با تلاش و کوشش همراه با تدبیر و دور اندیشی بر مشکلات فائق آئیم و دلهای  پرمهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند بزنیم و شادی را به یکدیگر ارمغان دهیم .

بهروز و پایدار باشید

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837