• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
عمر شما از زمانی شروع می شود كه اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید.
امروز:
چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دفاتر نمایندگی در کارآیی و ثبات سازمان تاثیر دارند

جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری  با روسای دفاتر نمایندگی در جهت تودیع و معارفه مسئولین دفاتر  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، مهران کوهی کمالی  رئیس سازمان، در این جلسه اظهار کرد: عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی در کارآیی سازمان و ثبات آن تاثیر بسیار زیادی دارد بنابراین با توجه به اینکه در مرحله گذار از شرایط دشوار هستیم انتظار همیاری و همکاری بیش از پیش از روسای دفاتر نمایندگی را داریم.
وی به انتصاب روسای دفاتر نمایندگی اشاره کرد و گفت: در شیوه نامه جدیدی که از سوی شورای مرکزی نظام مهندسی کشور ابلاغ شده است نسبت به انتصاب روسا اقدام شد .
 
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان   به انسجام و همدلی هیات مدیره اشاره کرد و گفت: انسجام و همدلی در هیات مدیره باعث شد که تصمیمات خوبی گرفته شود  
رئیس سازمان نظام مهندسی خاطر نشان کرد رویکرد هیات مدیره به سمت الکترونیکی شده سیستمهای سازمانی
می باشد که باتوجه به این رویکرد سیستم گازرسانی سازمان تا ماه آینده راه اندازی شود وی از اجرائی شدن کنترل نقشه  های ساختمانی  و همچنین تفکیک نقشه به صورت الکترونیکی  و متمرکز در استان تا پایان سال خبر داد .
در ادامه مراسم  آقای مهندس واحد نماینده  هیات مدیره در دفاتر نمایندگی   ضمن تشکر از همکاری و همراهی روسای دفاتر نمایندگی در سال گذشته اظهار داشت: دفاترنمایندگی آینه تمام نمای سازمان در شهرستان ها بوده و باید با اهتمام و تلاش بقیه اعضا  دفاتر نمایندگی در شهرهای استان و تعامل و ارتباط سازنده با مراجع و سازمان های مرتبط و ارائه خدمات مهندسی کیفی از کیان سازمان حفاظت و حراست شود.
 
وی با تاکید بر ضرورت اجرای بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان اظهار داشت: تمامی فرانیدها باید بر اساس ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی صورت گیرد .
در ادامه جلسه آقای مهندس نظری معاونت محترم امور هماهنگی عمرانی استانداری در خصوص اهمیت و نقش جایگاه مهندس و مهندسی و تاثیر مستقیم و به سزای آن در تعالی و پویائی شهرها مطالبی را بیان نمود و حمایت کامل مسئولین   را از سازمان و اعضای آن در جهت ایجاد یک شهر زیبا ، مقاوم و پویا متذکر گردید.
در پایان  این نشست هریک از حاضرین به تبیین مسائل و دغدغه ها و همچنین ارائه پیشنهادات مربوطه پرداختند. و ضمن تقدیر و تشکر از هیات رئیسه های قبل مسئولین جدید دفاتر معرفی و احکام آنها اهدا گردید .

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837