• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
اگر هرروز راهت را عوض كنی، هرگز به مقصد نخواهی رسید.
امروز:
پنجشنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اصلی
  • روابط عمومی
  • با هدف هماهنگی و وحدت رویه ، همایش مهندسین بازرس گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید .

با هدف هماهنگی و وحدت رویه ، همایش مهندسین بازرس گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان،همایش سالانه مهندسان مکانیک (بازرسان گاز ) سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با هدف گسترش دانش فنی و اعتلای صنعت ساختمان و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری محققان در عرصه های مرتبط روز سه شنبه  27 آذر ماه با حضور ریاست سازمان ، بازرس سازمان و مهندسان مکانیک استان در محل دانشگاه آزاد شهرکرد  برگزار گردید .
در ابتدا ریاست سازمان  آقای مهندس مهران کوهی ضمن خیرمقدم با اشاره به لزوم برگزاری این چنین همایش وآموزش مداوم و به روزرسانی دانش و آگاهی مهندسان مکانیک را  ضرورتی غیر قابل چشم پوشی دانست و برگزاری همایش های آموزشی را یک از موثرترین روش های ممکن برای انتقال دانش و تجربه روز  برای تمامی رشته ها برشمرد.

در ادامه    آقای مهندس مجید خرم نماینده هیات مدیره اظهار داشت تلاش میگردد در این دوره با همفکری و همکاری مهندسین مکانیک مسائل و مشکلات مهندسین در خصوص بازرسی گاز و چالش های پیش رو و رفع ـآن بپردازیم.
در ادامه این همایش آقای مهندس سلیمان رئیس گروه تخصصی مکانیک سازمان با اشاره به اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به منظور توسعه خدمات مهندسی و همچنین اقدامات گروه تخصصی و همچنین فعالیت انجام شده گزارشی ارائه نمودند .
در پایان اعضا محترم مسائل و مشکلات خود را در این خصوص ارائه دادند.

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837