• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
همواره بیاد داشته باشید آخرین كلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد
امروز:
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اصلی
  • روابط عمومی
  • مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای محترم سازمان روز شنبه مورخ 15 مهرماه 96 در سالن فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه مهندس  شفیع زاه مدیرعامل  شرکت شهرکهای    صنعتی استان  طی سخنانی گفت: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذار از تکالیف ماست و باید تلاش خود را در جهت جذب هرچه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه گذار در استان ارتقاء بخشیم.

مهندس شفیع زاده   در پایان ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل صورت گرفته با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان بتوانیم گام های موثری را در جهت ارتقاء ساخت و ساز شهرک های صنعتی برداریم.

درادامه مهندس سیامک مشرف  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  به تبیین جایگاه نظام مهندسی ساختمان و نقش آن در صنعت ساخت و ساز اشاره کرد و  بیان کرد  یکی از مهمترین رسالت های سازمان نظام مهندسی ساختمان و ارگان های زیربط و دخیل در صنعت ساختمان ، سرمایه گذاری و البته به صورت پایدار در بخش ساختمان است که این مهم در ایجاد ارزش افزوده بهتر و کمک به حفظ سرمایه ملی نقش بسزایی دارد.

وی همچنین در خصوص روند سازمانی طراحی ، نظارت و دستور العملهای نقشه های واحد صنعتی  و همچنین صلاحیتهای طراحی و نظارت متناسب به قانون نظام مهندسی اشاره کرد .

در پایان این جلسه   تفاهم نامه ای با توجه به نامه شماره  7350/1/32/96 مورخ 12/2/96 استاندار محترم شهرکرد و نامه شماره  21545/ 4/32/ 95 مورخ 12/4/95 معاونت امور عمرانی استان فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان منعقد گردید . از اهداف این تفاهم نامه :

·         ترویج مقررات ملی ساختمان و رعایت اصول و ضوابط ساخت و ساز ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در پروژهای تحت نظر شهرکهای صنعتی  در راستای رشد کیفی ساخت و سازهای محدوده ی شهرکها و  نواحی صنعتی استان

·         تعامل و همکاری بین سازمان و شرکت شهرکها در خصوص آموزش و ارتقاء سطح علمی نیروهای متخصص

·         اعمال تخفیف در ارائه خدمات مهندسی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در راستای همکاری و توسعه صنعت استان

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837