• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.

رئیس و جمعی از اعضا هیات مدیره ، بازرس و پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با آتش نشانان ابراز همدردی کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان رئیس و جمعی از اعضا هیات مدیره و پرسنل سازمان نظام مهندسی  طی بازدید از ایستگاه آتش نشانی استان  و عرض تسلیت به آتش نشانان بدلیل از دست دادن تعدادی از همکاران فداکار شان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران از زحمات و جان فشانی های آنها تقدیر کردند.

مهندس سیامک مشرف  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به نمایندگی از 4500 نفر از مهندسان  سازمان نظام مهندسی ساختمان  ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار این عزیزان  با اشاره به فداکاری آتش نشانان در حادثه اتش سوزی ساختمان پلاسکو ی تهران آنان را نمونه ای عملی و تجسم یافته روحیه فداکاری و ایثار برای همنوع و هم وطنان عنوان کرد.

وی با اشاره به روند ساخت و ساز  در استان  و ضرروت  ارتقا ا یمنی  تاکید نمود با ید در
 ساختمان ها از سیستم های مدرن اعلام و اطفا حریق استفاده گردد .  وی باتوجه  ساخت وسازهای   که در بخش خصوصی   در ارتفاع انجام می گردد بیان داشت امید است  سازمان آتش نشانی بتواند نسبت به روز نمودن تجهیزات خود در استان اقدام نماید. 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به دلیل توجه به موضوع ایمنی ساختمان ها از اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری بیشتر با سازمان آتش نشانی و شهرداری  خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل بیشتر  بتوان  به  ایمنی در ساختمان ها   سرعت بیشتری بخشید .

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837