• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.
  • صفحه اصلی
  • روابط عمومی
  • پس از انتصاب مهندس فرج اله رجبی به ریاست شورای مرکزی متن پیام تبریک از سوی ریاست سازمان بدین شرح صادر گردید:

نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال و بختیاری با فرماندار شهرکرد و شهردار منطقه یک و دو و معاونت شهرسازی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان در این نشست که با حضور فرماندار شهرکرد و شهرداران منطقه یک و دو شهرکرد و معاونت شهرسازی شهرکرد  و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان ،  جمعی از هیات مدیره  و روسای گروههای تخصصی شهرسازی ، نقشه برداری ، معماری و مکانیک در  سازمان  برگزار شد

، در ابتدا ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن تشکر از حضور میهمانان   اظهار داشت: در جهت مهار آب های سطحی و تامین آبهای زیر زمینی و جلوگیری از نشست زمین در دشت ها باید بصورت کارشناسی اقداماتی انجام گرددودر این راستا باید حرکت کرد تا سرمایه های ملی حفظ گردد .

مهندس ملکپور فرماندار شهرکرد ضمن تشکر از برگزاری این نشست اظهار داشت در خصوص اهمیت مهار آبهای سطحی و جلوگیری از نشست زمین با رها تذکر داده شده و کمیسیونی در این خصوص تشکیل گردیده است  تا بتوان با همفکری سازمان نظام مهندسی ساختمان تدابیر لازم در خصوص انتقال آب باران به چاههای جذبی انجام گردد .

در ادامه مقرر شد طی جلسه با معاونت عمرانی ، مدیر کل راه و شهرسازی ، سازمان آب منطقه ای و فرمانداری در خصوص چاههای جذبی بررسهای لازم انجام و اجرائی گردد .

  در خصوص   تفاهم نامه  تفکیک نقشه های ساختمانی و پایانکار ساختمان یمقررگردید جلساتی از طریق سازمان نظام مهندسی و شهرداری شهرکرد جهت بررسی و رفع مشکل گروه تخصصی نقشه برداری برگزار گردد تا مسئولیت گروه نقشه برداری در شهرداری مشخص شود  و همچنین اعلام همکاری گروه شهرسازی در خصوص نحوه خدمات رسانی شهرسازی و مسائل مربوط به سیما و منظر شهری گوشه ای از مباحث این جلسه بود .

 

در پایان روسای گروههای تخصصی و شهرداران به بحث و بررسی در خصوص ارائه خدمات بهنر به مردم و مسائل و مشکلات ارائه شده پرداختند  .

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837