• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.
  • صفحه اصلی
  • روابط عمومی
  • در نشست ر ئیس سازمان نظام مهندسی با فرماندار شهرستان سامان مهندسان باید متعهد باشند و تعهد آنها اخلاقی و قانون مدار باشد .

در نشست ر ئیس سازمان نظام مهندسی با فرماندار شهرستان سامان مهندسان باید متعهد باشند و تعهد آنها اخلاقی و قانون مدار باشد .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نشستی با حضور رئیس سازمان ، فرماندار شهرستان سامان و کارشناسان مربوطه در فرمانداری سامان  برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه مهندس سیامک مشرف، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن خیر مقدم با اشاره به آمار و ارقام مربوط به این سازمان افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال وبختیاری  بیش از 4000  عضو دارد که از این تعداد 1500 نفر  دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند ..
وی با اشاره به فعالیت های موثر سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه ارائه خدمات مهندسی به آحاد مردم ، همچنین اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ترویج مقررات ملی ساختمان گفت سازمان نظام مهندسی تشکل بسیار بزرگ و قانونمند ی  است که باید مهندسان سازمان متعهد باشند و تعهد آنها اخلاقی و قانون مدار باشد چرا که قانون میثاق خون شهدا ماست  که باید رعایت گردد .

وی عنوان کرد مردم حق دارند در هر جا چه شهر و چه روستا خانه ای ایمن داشته باشند .

در ادامه اظهار داشتند با توجه به اینکه   شهرستان سامان شهری توریستی و گردشگری  در کشور است باید تمامی ساخت و سازهای آن طبق مقررات ملی ساختمان ساخته شود و پتانسیل لازم جهت نظارت بر ساختمانها وجود دارد .

در ادامه  جناب صالحی فرماندار سامان  ضمن خیر مقدم خواستار فراهم کردن زمینه برای حضور ناظرین نظام مهندسی  برای اجرای صحیح قوانین ساخت و ساز در تمامی رشته های مهندسی شد و بیان کرد مهندسان می توانند جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را بگیرند و با هرگونه تخلف برخورد گردد ایشان درخواست همکاری با سازمان رادادند و بیان داشتند تمامی ساخت و سازها باید تحت نظارت مهندسین قرار گیرد .

 

 

 

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837