• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.
  • صفحه اصلی
  • روابط عمومی
  • اعتبارنامه های اعضای هفتمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی استان چهارمحال وبختیاری اعطا شد

رئیس سازمان در دیدار با فرماندار فارسان : نظارت دقیق سازمان نظام مهندسی در شهرها باعث جلوگیری از تخلفات و حفظ سرمایه مالی و جانی مردم می شود .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  رئیس سازمان  با فرماندار  محترم شهر فارسان دیدار کرد .

 

 

مهندس سیامک مشرف رئیس سازمان ضمن ابراز خشنودی از این دیدار اظهار داشت برگزاری جلسات با فرمانداریها و شهرداریهای سراسر استان در دستور کار ایشان  می باشد .

ایشان بیان نمود کلیه ساخت و سازها در محدوده شهری و خارج از محدوده شهری باید زیر سازمان نظام مهندسی باشد چرا که این سازمان تنها NGO  بزرگ کشور است که از طریق قانون نظام مهندسی و رعایت مقررات ملی ساختمان در بخش ساخت و ساز مدیریت دارد و تمامی

خدمات مهندسی را به نحو احسن ارائه می دهد .

رئیس سازمان گفت : فارسان در حال حاضر دارای  80 مهندس فعال پروانه دار در دفتر نمایندگی این سازمان می باشد که می  توانند کلیه ساخت و سازها را با توجه به رعایت قانون نظارت کنند .

فرماندار فارسان در این دیدار با اشاره به جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان در صنعت ساخت و ساز گفت : این سازمان به عنوان اصلی ترین رکن فنی و تخصصی در امر ساخت و ساز می باشد که اعضای آن می توانند  پشتوانه خوبی برای سازمان در جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان باشند .

وی بیان نمود تسهیل در امور مردم و واقعی کردن امر نظارت می تواند در جلب نظر مردم برای اخذ پروانه ساختمانی تاثیر گذار باشد .

فرماندار فارسان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مناسب سازمان نظام مهندسی ساختمان با سایر ادارات از جمله شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی بر بهسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده ، نماسازی منطبق بر فرهنگ شهری تاکید کرد .

د ر پایان و  در راستای اهداف برنامه های سازمانی و توجه ویژه و تقویت دفاتر نمایندگی  رئیس سازمان از دفتر نمایندگی فارسان   بازدید کرد و از نزدیک به مسائل و مشکلات این دفتر نمایندگی و همچنین راهبردهای لازم جهت پیشرفت و توسعه دفاتر نمایندگی پرداختند .

 

 

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837