• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.
  • صفحه اصلی
  • روابط عمومی
  • رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان : تمامی اصول مقررات ملی رعایت گردد تا از حوادث ناگوار جلوگیری بعمل آید

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان : تمامی اصول مقررات ملی رعایت گردد تا از حوادث ناگوار جلوگیری بعمل آید

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی استان   ،مهندس سیامک مشرف  در همایش یک روزه آشنایی با اصول فنی و عمرانی روستائی با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی های نو   که یکم دیماه  در مجتمع فرهنگی لاله که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  برگزار شد اظهار داشت: مقاوم سازی ساختمان ضامن توسعه پایدار و حفظ سرمایه های ملی در برابر بلایای طبیعی است .

 

وی با بیان اینکه اگر تمامی ساختمانها با رعایت اصول مقررات ملی ساختمان ساخته حوادث ناگواری پیش نخواهد آمد .

ایشان با اشاره به ضرورت توجه به استفاده از انرژی‌های خورشیدی در جهان امروز گفت: نحوه تامین انرژی یکی از دغدغه‌های جهان امروز شده و با توجه به افزایش مصرف انرژی در سال‌های آتی و درخواست تقاضای انرژی‌های جهانی در کشورهای در حال توسعه بخصوص آسیا ضرورت یافتن راه کارهای جدید ضرروی شده است.

ایشان پیشنهاد کرد: با ملزم کردن سازندگان ساختمان در زمینه بهره گیری از بخشی از انرژی های نوین مانند انرژی خورشیدی و بادی در ساختمانها می توان به صرفه جوئیهای بزرگی دست یافت و این امر با توجه به اینکه هزینه چندانی نیز بر سازنده متحمل نمی شود قابلیت اجرایی بیشتری پیدا می کند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگ ترین نهاد تخصصی و حرفه ای استان در حوزه صنعت ساختمان در سال 74 در جهت تحقق اهداف مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان گام برداشته است  .

مهندس مشرف افزود: این سازمان آماده هر گونه همکاری در جهت عمران و آبادنی  روستا با بنیاد مسکن را دارد  .

وی در پایان به اخلاق حرفه ای و نهادینه کردن آن تاکید کرد و بیان داشت با رعایت اخلاق مهندسی می توان در بخش نظارت ساخت و ساز بهتر و ایمن تر حرکت کرد .

 

 

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837