• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.
  • صفحه اصلی
  • روابط عمومی
  • رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان : تمامی اصول مقررات ملی رعایت گردد تا از حوادث ناگوار جلوگیری بعمل آید

مهندس امیری معاونت عمرانی : نظام مهندسی در سطح کشور جایگاه ویژه و خاصی دارد .

در دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با  معاونت عمرانی ، فرماندار شهرکرد ، مدیر کل راه و شهرسازی ،   بر ضرورت اخلاق حرفه ای  تاکید شد .

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان :  در این دیدار  که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان  ترتیب یافت ؛  ابتدا آقای مهندس مشرف رئیس سازمان ضمن خوش آمد گوئی به حاضرین در جلسه پیرامون مشکلات  ساخت و سازهای غیر مجاز شهری که یک چالش اساسی می باشد مواردی مطرح نمودند وی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز مشکل اساسی در شهرها می باشد ادامه داد مدیران دستگاههای اجرائی باید از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کنند .

درادامه به بحث و بررسی در خصوص مشکلات ناشی از عدم اجرای نقشه های مصوب در شهرداریهای استان و نظارت وطراحی پروژهای خارج از محدوده شهری (کشاوری ، میراث فرهنگی و شهرکهای صنعتی ) پرداختند.

وی بیان نمود  موضوع يكپارچهسازي اجراي قوانين در جهت خدمترساني بهتر به مردم مورد نظر سازمان است  كه در يك فضاي كاري مطلوب آماده ارائه بسته تشویقی توسط سازمان نظام مهندسی و با همکاری شهرداری به مدت 40 روز در ایام مبارک دهه فجر می باشیم.

در پایان عنوان نمود  باید   در نهادینه کردن اخلاق مهندسی و  حرفه ای کوشا باشیم .

  سپس مهندس گودرز امیری معاونت محترم امور عمرانی استانداری ضمن تشکر از تلاشهای هیات مدیره دوره ششم و تبریک به هیات مدیره دوره هفتم  گفت : نگاه جامع همه ارکان دخیل در توسعه استان و مردم باید همراه با بینش جامع تری باشد .

در ادامه عنوان کرد در چند سال اخیر بحث های فراوانی در خصوص پایین بودن کیفیت ساخت و سازهای  شهری مطرح شده است ولی امروزه با توجه به اینکه نظام مهندسی در سطح کشور جایگاه ویژه ای دارد و یک سرمایه بزرگ در کشور است کمتر به مشکلات ساخت و ساز برخورده ایم .
مهندس قاسم قاسمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن تبریک به هیات مدیره دوره هفتم  ابراز خرسندی در خصوص برگزاری جلسات مشترک عنوان نمود شهروندان خود یکی از ارکان اصلی کنترل و نظارت بر ساخت و سازها محسوب می گردند و راه و شهرسازی بنا بر اولویت خود در گام اول  در صدد قانونمند کردن کلیه ساخت و سازها می باشد .

وی تاکید به پیوستن سازمان به کمپین اخلاق حرفه ای داشتند و بیان نمودند اخلاق مهندسی یعنی داشتن اخلاق حرفه ای .

در ادامه فرماندار شهرکرد در این دیدار با اشاره به تخصصی بودن فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان در ساخت و ساز شهری اظهار کرد: با توجه به رویکرد اغلب ساخت و سازهای شهری به آپارتمانی و طبقاتی در مناطق مختلف ، رعایت دقیق استانداردهای فنی و مهندسی برای مقاوم و ایمن سازی این نوع بناها بیش از پیش ضروری است و در همین راستا انعقاد توافق نامه همکاری بین سازمان و شهرداری اهمیتی حیاتی دارد .

در پایان شهردار شهرکرد گفت نظام مهندسي يك بازوي بسيار قوي در تمامي عرصههاي  شهري است لذا هماهنگي لازمه كار ميباشدتا بتوان  جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهری را انجام داد و کار زیر بنائی انجام گردد .

در ادامه شهردار اعلام نمود شهرداری آمادگی و تاکید به برون سپاری بخشی از فعالیتهای خود را به دستگاههای خصوصی از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان را  دارد .

 

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837