• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.
  • صفحه اصلی
  • روابط عمومی
  • با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد:معارفه اعضای جدید شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان

در نشست رئیس سازمان با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان :

با حضور  ریاست سازمان نظام مهندسی  و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وجمعی از همکاران ایشان، نشستی در محل سازمان نظام مهندسی استان تشکیل گردید.

 

 در این جلسه بعد از خوش آمدگویی ، ریاست سازمان نظام مهندسی بر لزوم توجه به اخلاق حرفه ای و  ارتقای کیفیت ساخت و ساز و رعایت مقررات ملی ساختمان در کلیه نقاط استان ازجمله   روستاهااشاره نمود و با توجه به ظرفیت عظیم فنی ومهندسی که در سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان وجود دارد بر بهره گیری از این ظرفیت برای تامین استحکام بنا ، ایمنی ، آسایش و صرفه اقتصادی در راستای حمایت از مالکان و بهره برداران ساختمانها تاکید گردید . و اظهار امیدواری نمود این جلسه  نقطه عطفی برای همکاری سازمان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه و عمران روستایی باشد.

رئیس سازمان اظهار داشت  در راستای  اجرای تفاهم نامه فی ما بین سازمان نظام مهندسی ساختمان  ، بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی  ضمن استفاده  از ظرفیت اعضای نظام کاردانی نیز به ارتقای کیفیت ساخت و ساز روستائی نیز توجه ویژه گردد .

سپس آقای مهندس رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن تاکید بر نقش بی بدیل بنیاد در توسعه و عمران روستاها از ابتدای تشکیل تاکنون تاکید و از عملکرد بنیاد در زمینه نظارت بر ساخت و ساز  به ویژه مقاوم سازی بناهای روستائی اشاره نمود ایشان همچنین بر آموزش بهنگام ناظران  فنی تاکید نمود.

در این نشست آقای مهندس غلامرضا طالبی عضو هیات مدیره بعنوان نماینده سازمان جهت شرکت در جلسات مشترک با بنیاد مسکن معرفی گردید..

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837