• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست ، ”انتخاب‌هایش” است.

صدور پروانه های اشتغال به کار مهندسان به صورت الکترونیکی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از صدور اولین موارد پروانه های حقیقی اشتغال به کار مهندسان بصورت الکترونیکی در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، اسکندر امینی  گفت: اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان برای متقاضیان اعم از اشخاص حقیقی که برای اولین بار متقاضی صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند، امکان بارگذاری مدارک و مستندات را از طریق درگاه spamak.mrud.ir فراهم آورده و به جهت سهولت و شفافیت در کار، تمامی اقدامات از طریق این درگاه امکان پذیر است و مهندسان برای این منظور دیگر مراجعه حضوری به سازمان نظام مهندسی نخواهند داشت.

وی  افزود: در همین راستا ضمن اطلاع رسانی به تمامی اعضا از مجاری مختلف خبری، طی جلسات متعدد با دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، آموزش لازم به کاربران سازمان نظام مهندسی و کاردانی به منظور صدور پروانه های اشتغال به کار ارائه شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: با راه اندازی سامانه مذکور در هفته دولت، ۱۵ پروانه اشخاص حقیقی از طریق سامانه سپامک صادر شده است و در ماه های آینده برای سایر پروانه های اشتغال به کار مهندسی حقیقی و حقوقی شامل تمدید و ارتقاء نیز از طریق همین سامانه، به مرحله اجرا خواهد رسید.

امینی گفت: پیش از این زمان زیادی صرف بررسی پرونده ها و صدور پروانه های مذکور به صورت دستی و همچنین رفت و آمد و پیگیری متقاضیان می شد که با راه اندازی این سامانه در کلیه موارد صرفه جویی شده و همچنین از تخلفات احتمالی برخی سوء استفاده کنندگان نیز جلوگیری می شود.

 

? لینک خبر در سایت خبری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری :
https://b2n.ir/q85558

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837