• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست ، ”انتخاب‌هایش” است.

هشدار

Joomla\CMS\Cache\Storage\FileStorage::_deleteFolder JFolder: :حذف: نمی توان پوشه را حذف نمود. مسیر: C:\inetpub\vhosts\chb-nezam.ir\httpdocs\cache\com_content

تعیین ظرفیت دوره کاری سال 1401

مهندس گرامی :
به جهت تسریع و سهولت امر در تخصیص درصد های ظرفیت اشتغال به کار مهندسین دارای پروانه اشتغال، و همچنین در اجراي بند 1 ماده 13 مبحث دوم مقررات ملي (نظامات اداري) در جهت تعيين ظرفیت اشتغال  سال 1401 در سامانه ارجاع نظارت، امکان تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال اعضاء در رشته هاي معماري ، سازه ٬تاسيسات برقي و مكانيكي ، نقشه برداری به صورت آنلاین فراهم گردیده است. لذا خواهشمند است از  تاریخ 1400/12/21 تا تاریخ 1401/01/31 جهت تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال سال 1401به سامانه ارجاع نظارت مراجعه نمایید.

 بديهي است عدم تکمیل اين فرم به منزله انصراف از انجام نظارت و طراحی در سال 1401 تلقي گرديده و هيچ ظرفیتی در اين بخش براي جنابعالي در نظر گرفته نخواهد شد .

اعضاي محترمي كه تمايل به فعاليت در دفاتر نمايندگي واقع درسطح استان دارند نيز ضمن مطالعه نظام نامه مربوط  ، بايستي با هماهنگي مبدأ و مقصد و داشتن شرایط، نسبت به جابجايي عضويت یا  مهمان اقدام نمايند و درصد مورد نظر جهت انتقال به شعبه مهمان را نیز توسط سامانه اعلام نمایند.

تعیین ظرفیت اشتغال در 1400/12/21 تا 1401/01/31 صد در صد ظرفیت اشتغال سال را به مهندس اختصاص می دهد و بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی» در بازه ی زمانی تعیین شده میزان ظرفیت کاری مهندس، از تاریخ تکمیل فرم برای وی منظور می گردد.


لطفا قبل از تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال سال 1401فایل زیر را دریافت و با دقت مطالعه نمایید :



دریافت فایل راهنما



لطفا قوانین زیر را نیز قبل از تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال مطالعه نمایید :
پذیرش قواعد حاکم بر سیستم تعیین ظرفیت طراحی و نظارت و مهمان
1_ عدم تکمیل فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » به منزله انصراف از انجام نظارت و طراحی در دوره ی کاری آتی تلقی گردیده و هيچ ظرفیتی در اين بخش براي جنابعالي در نظر گرفته نخواهد شد.
2_ اعضايي كه صرفاً صلاحيت نظارت دارا مي باشند، نيز مي بايستي تمايل خود را به جهت انجام نظارت در دوره کاری آینده، با تکمیل فرم اعلام نمايند.
3- اعضایی که در نظر دارند صد در صد ظرفیت اشتغال خود را به طراحی اختصاص دهند به جهت درستی کنترل ظرفیت و کارکرد توسط سازمان، باید فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » را تکمیل نمایند.

4_ سازمان نظام مهندسي ساختمان استان بر اساس مواردی که در فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » تایید می گردد، ظرفیت طراحی و نظارت دوره ی کاری آتی را مشخص نموده و مهندس حق هرگونه اعتراض را قبلاً از خود سلب و ساقط مي نماید .
5_در صورت عدم تکمیل فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » در بازه ی زمانی تعیین شده میزان ظرفیت کاری مهندس، از تاریخ تکمیل فرم برای وی منظور می گردد.
6_در صورت تایید نهایی فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » امکان ویرایش مجدد آن تا انتهای سال برای مهندس وجود ندارد.
7_پس از تکمیل اطلاعات فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » جهت تعیین ظرفیت مهمان از گزینه « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » استفاده کنید.
8_درصورت تخصیص ظرفیت به بخش نظارت، تکمیل فرم آماده بکاری در سامانه ارجاع نظارت نیز الزامیست.
9_ « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » تنها یکبار امکان پذیر می باشد.
10-« تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » فقط در بازه زمانی مشخص شده امکان پذیر است.
11_ قبل از « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » هماهنگی لازم را با مسئول دفتر نمایندگی مورد نظر انجام داده و در صورت موافقت ضمنی دفتر نمایندگی نسبت به تعیین درصد ظرفیت مهمان اقدام کنید.
12_ پس از « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » درخواست شما توسط سازمان بررسی می شود و در صورت موافقت دفتر نمایندگی مورد نظر عملیات تایید می گردد در غیر این صورت عملیات انتقال لغو می شود.
13_سازمان هیچ گونه تعهدی در قبال تکمیل ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی ندارد.
14_ لازم به ذکر است ظرفیت مهمان تا انتهای سال قابل برگشت نمی باشد.
15_شرایط مهمان شدن در دفاتر نمایندگی :
الف_ اگر مهندس عضو اصلی دفتر درجه یک باشد می تواند درصدی از ظرفیت خود را به دفاتر درجه دو و سه انتقال دهد.
ب_ اگر مهندس عضو اصلی دفتر درجه دو باشد می تواند درصدی از ظرفیت خود را به دفاتر درجه دو و سه انتقال دهد.
ج_اگر مهندس عضو اصلی دفتر درجه سه باشد می تواند درصدی از ظرفیت خود را به دفاتر درجه سه انتقال دهد.
16- با توجه به اطلاعات کافی از بخشنامه شماره 02/100/57573 مورخ 1396/11/05 وزیر  محترم در خصوص تضاد منافع فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » را تکمیل می نمایم.
17-به مهندسانی که در مناطق محروم و مورد نیاز خدمات مهندسی که سازمان تایید نماید، خدمات  رسانی کنند، افزایش ظرفیت تشویقی تعلق خواهد گرفت.

درجه دفاتر

ردیف

نام دفتر نمایندگی

درجه

1

شهرکرد

یک

2

بروجن

یک

3

فارسان

یک

4

فرخشهر

یک

5

سامان

دو

6

لردگان

دو

7

چالشتر

دو

8

هفشجان

سه

9

فردانبه

سه

10

کیان

سه

11

بلداجی

سه

12

کیار

سه

13

اردل

سه

14

جونقان

سه

15

بن

سه

18-مهندسین سازه می توانند آماده بکاری معماری نیز ثبت کنند که در این صورت کارهای گروه الف معماری نیز برای مهندس قابل مشاهده است و سیستم به صورت اتوماتیک 20 درصد سهمیه مهندس را به معماری اختصاص می دهد.(به همین ترتیب برای مهندسین معمار)

 

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837