• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
اگر هرروز راهت را عوض كنی، هرگز به مقصد نخواهی رسید.

هشدار

Joomla\CMS\Cache\Storage\FileStorage::_deleteFolder JFolder: :حذف: نمی توان پوشه را حذف نمود. مسیر: C:\inetpub\vhosts\chb-nezam.ir\httpdocs\cache\com_content

پیام هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهار محال وبختیاری به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به نام خدای زیبای ها

همکار محترم

 فرا رسیدن نوروز باستان و سال نو را محضر پرمهر شما تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از عزت و برکت از خداوند متعال مسئلت دارم.

مفهوم نوروز در نو شدن و شکوفایی ست و زدودن روح و شستن کدورت ها و رنجش ها و جای دادن محبت و دوستی با هم بودن و شاد بودن  است .

در سالی که گذشت با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و شرایط بد نظام مهندسی ساختمان چهارمحال وبختیاری با فراز و فرودهایی همراه بود ولی همواره درصدد بودیم در این شرایط حساس و سختی که سازمان قرار گرفته با همگرایی و وحدت سازمانی با تفکرها ، نگرش ها و سلیقه های مختلف اقدامات موثری را به انجام رسانده و توانمندی های این سازمان را در عرصه استانی به ظهور برسانیم.
امروز توانمندی های جامعه مهندسی در جامعه به اثبات رسیده و آنچه که حائز اهمیت است حفظ دستاوردها و ارزش ها با تکیه بر رعایت اخلاق حرفه ای است.

بی تردید مشارکت پرشور نشانه های پویایی ، گذشت ، شاد بودن و طراوت سازمان و خواست اعضای محترم در جهت حرکت به سوی تعالی سازمانی و اهداف مدنظر در قانون نظام مهندسی می باشد و این حماسه حضور قطعاً انگیزه مسئولیت پذیری برای خدمت رسانی در جهت حصول مطالبات برحق اعضاء و خواستگاه روحیه کار و تلاش و پیگیری مضاعف خواهد بود.

  امیدواریم که با همکاری ، همدلی و تعامل سازنده جامعه مهندسی و با تلاش و کوشش بتوانیم در مسیر رونق، رشد و توسعه صنعت ساختمان ، ارتقاء جایگاه حرفه مهندسی و آبادانی استان گام های موثری برداریم و شاد بودن را در کنار هم تجربه کنیم.

 هیات مدیره

 سازمان نظام مهندسی ساختمان

استان چهارمحال وبختیاری

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837