• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
همواره بیاد داشته باشید آخرین كلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد
امروز:
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت محترم شهرسازی ، شهردران مناطق 1 و 2 شهرکرد برگزار شد.

در این جلسه که با دعوت  سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور معاونت شهرسازی و   شهرداری شهرکرد و شهردارن مناطق 1 و 2  و با حضور ریاست و هیات مدیره و بازرسان  سازمان نظام مهندسی  در محل سازمان  تشکیل گردید آقای دکتر کوهی ریاست محترم سازمان  با اشاره به لزوم رعایت و کنترل مقررات ملی ساختمان و ضوابط مصوب شهرسازی در فرآیند کنترل و تایید نقشه های ساختمانی و نظارت مضاعف در مراحل اجرای ساختمان، سابقه الزامی شدن نماسازی   افزود: دغدغه های   امروزه، ارتقاء جایگاه شهر   از نظر مباحث سیما و منظر شهری و تاثیر گذاری مضاعف در مباحث تخصصی و اجرایی می باشد..
دکتر مهران کوهی رئیس سازمان  اظهار کرد با توجه به اهمیت رعایت مناسب سازی در ساختمان مهندسین ناظر موظفند  موارد مناسب سازی را در حین اجرا و هنگام صدور پایانکار کنترل نمایند .
وی در ادامه در خصوص مبحث دوازدهم  عملیات ساختمانی مقررات ملی ساختمان بیان کرد سازمان نظام مهندسی موظف است نسبت به تعیین مجریان  عضو سازمان یا ناظران با تخصص ویژه اقدام نمایند .

در پایان اظهار داشت آقای مهندس شاهوردی معاونت شهرسازی شهرداری  شهرکرد بیان کرد   که   طی سالهای اخیر، شهرداری شهرکرد ضمن به روز نمودن ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری وتوجه جدی به مسائل سیما و منظر شهری،  با تهیه و تصویب و ابلاغ ضوابط نماهای شهری   اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام داده است.

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837