• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
انسان همان می شود كه اغلب به آن فكر می كند.
امروز:
سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال و بختیاری با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان در این نشست که با حضور ریاست و و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان ،  جمعی از هیات مدیره و رئیس کمیته آموزش  سازمان  برگزار شد ، در ابتدا ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن تشکر از برگزاری این نشست و تبریک در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: بیش از 4500   نفر از مهندسان در رشته های هفتگانه مرتبط با ساختمان، عضو  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می باشند.

 

وی با اشاره به فعالیت های موثر سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه ارائه خدمات مهندسی به آحاد مردم ، همچنین اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ترویج مقررات ملی ساختمان گفت : سازمان نظام مهندسی تشکل بسیار بزرگ و قانونمندی  است که رسالت اصلی آن رعایت قانون و مباحث مقررات ملی ساختمان است ، از این رو می بایست مهندسان در این راستا حرکت کنند   تا سرمایه های ملی حفظ و از اتلاف آن جلوگیری شود.

وی بر رعایت و حفظ اخلاق مهندسی و حرفه ای تاکید کرد . وی با اشاره به فعالیت های کمیته آموزش سازمان  در راستای  برگزاری دوره های آموزشی  و سمینارهای  مختلف گفت: کمیته آموزش سازمان از نمایندگان گروههای تخصصی در رشته های هفت گانه که دارای  مدارک عالی دانشگاهی می باشند تشکیل شده که دوره های مختلف آموزشی را برای ارتقاء دانش فنی مهندسان برنامه ریزی و برگزار می کند.

مهندس مشرف با بیان اینکه آموزش مباحث فنی و حرفه ای و به روز نمودن دانش  فنی مهندسان  اقدامی موثر  در راستای حفظ سرمایه های ملی به شمار می رود اظهار داشت با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان و دانشگاه آزاد اسلامی ، انتظار می رود که دوره های آموزشی برای مهندسان ، با بهره گیری از اساتید برجسته کشوری برگزار شود و سطح کیفی این دوره ها از سطح بالایی برخوردار باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همچنین آمادگی این سازمان در راستای افزایش سطح همکاری ها با دانشگاه آزاد اسلامی بویژه در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و تحصیلات تکمیلی  را مورد تاکید قرار داد .

دکتر عبدالله قاسمی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد  نیز در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و تبریک انتخاب مهندس مشرف  بعنوان ریاست سازمان نظام مهندسی استان اظهار داشت:  سازمان نظام مهندسی ساختمان  بزرگترین NGO   تخصصی کشور است که از جایگاه ارزشمند و ویژه ای برخوردار است.

وی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی این آمادگی را دارد تا در راستای برگزاری دوره های آموزش حضوری و برپایی سمینارهای تخصصی در رشته های هفتگانه مهندسی ساختمان همکاری لازم را با نظام مهندسی داشته باشد و ابراز امیدواری کرد تا سطح همکاری های این دو نهاد گسترش یابد.

دکتر قاسمی در ادامه افزود: موضوع اخلاق حرفه ای به عنوان یکی از دروس دانشگاهی مد نظر قرار گرفته شده که به زودی در دانشگاهها به صورت یک   واحد درسی تدریس می گردد . 

در پایان این نشست رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی  و  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و هیت همراه از نحوه برگزاری یک دوره آموزشی در این دانشگاه بازدید و در جریان روند برگزاری آن قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837