• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
اگر هرروز راهت را عوض كنی، هرگز به مقصد نخواهی رسید.
امروز:
پنجشنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

مهندس سیامک مشرف رئیس سازمان نظام مهندسی استان : سازمان نظام مهندسی آمادگی همکاری جهت ارائه خدمات مهندسی به تمامی ادارات سطح استان را دارد .

در دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با مدیر کل دفتر فنی استانداری ، مدیر کل امور شهری ، مدیر کل امور روستائی

، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ، نماینده  شرکت شهرهای صنعتی ،سازمان جهاد کشاورزی ،بنیاد مسکن ، بخشداری شهرکرد و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص ساخت و ساز در خارج از محدوده شهری بحث و بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان :  در این دیدار  که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان  ترتیب یافت ؛  ابتدا آقای مهندس مشرف رئیس سازمان ضمن خوش آمد گوئی به حاضرین در جلسه پیرامون مشکلات  ساخت و سازهای غیر مجاز در خارج از محدوده شهری و روستائی   که یک چالش اساسی می باشد مواردی مطرح نمودند وی با بیان مشکلات اشاره شده آمادگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را در خصوص هرگونه همکاری با ادارات اعلام نمودند .

ایشان اظهار داشت می خواهیم ساخت و ساز بر اساس ضوابط باشد و هماهنگی سازمانها و ادارات دخیل در امر ساخت و ساز  بسیار حائز اهمیت است و تمامی ادارات نسبت به ساخت و سازهای بدون مجوز در محدوده خارج از شهر مسئول می باشند .

در ادامه بیان نمود هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان  توجه ویژه ای به این معضل داشته و مطالعات جامعی انجام داده است وی اعلام آمادگی جهت ارائه خدمات مهندسی با حداقل تعرفه را پیشنهاد نمود و درخصوص انعقاد تفاهم نامه و آمادگی همکاری بیشتر سازمان نظام مهندسی را در بخش دولتی اظهار داشتند . ایشان هدف از تشکیل این جلسه را تعامل بیشتر با ادارات و رفع مشکلات در بخش ساخت و ساز اعلام نمود .

در ادامه آقای مهندس امانی مدیر کل دفتر استانداری ضمن تشکر و موفقیت برای هیات مدیره دوره هفتم از تشکیل این جلسات با ادرات مرتبط استقبال کردند .

مدیر کل دفتر فنی اولویت کار را رعایت قانون چه در محدوده شهری و چه در خارج از محدوده شهری دانستند .

در ادامه مسئولان پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه نمودند

 و در نهایت مقرر گردید تفاهم نامه ای با جهاد کشاورزی ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی ، شرکت شهرکهای صنعتی  ، مدیر کل امور روستائی و ادارات و ارگانهای مرتبط انجام گیرد و  جهت پیگیری و مشاهده  و جلوگیری از ساخت و سازهای    غیر مجاز در خارج از محدوده شهر با  دفتر فنی استانداری مکاتبات لازم انجام شود.        

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837