• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
اگر هرروز راهت را عوض كنی، هرگز به مقصد نخواهی رسید.

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

در نشست رئیس سازمان نظام مهندسی با بازرس کل استان مهندس سیامک مشرف عنوان داشت : رویکرد هیات مدیره جدید تعامل با ارگان های مرتبط با صنعت ساختمان است

 

به گزارش روابط عمومی سازمان در جلسه ای که روز گذشته مورخ  28/10/94 د ر محل سازمان بازرسی با حضور ریاست سازمان  آقای مهندس مشرف و بازرس کل استان آقای  طباطبایی برگزار شد .رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری طی سخنانی با اشاره به رویکرد جدید هیات مدیره سازمان در خصوص تعامل با ارگان های مرتبط با صنعت ساختمان گفت: آنچه هیات مدیره سازمان در نظر دارد سهل و آسان نمودن فعالیت سازمان در خصوص  ارتقا ء ساخت و ساز  با توجه به عایت قانون و مباحث مقررات ملی  و جلوگیری از تخلف است و همچنین نهادینه نمودن اخلاق حرفه ای و قبول مسئولیت حرفه ای از طرف کلیه اعضاء سازمان نظام مهندسی ساختمان .

در ادامه بازرس کل استان  ضمن خوش آمدگویی اظهار داشت : تعامل دو سویه با سازمان نظام مهندسی ساختمان راه را برای ارتقاء ساخت و ساز هموار خواهد کرد. وی عنوان کرد سازمان بازرسی و  نظام مهندسی ساختمان دو نهادی هستند که می بایست دوشادوش هم و هم جهت با هم گام بردارند. و مقرر گردید  برگزاری جلسات مستمر ارگان های مرتبط در جهت هموار نمودن شرایط ساخت و ساز و جلوگیری از تخلفات انجام گیرد .

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837