• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است كه شما چیز زیادی از آن نخواسته اید.

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

پیام تقدیر و سپاس ریاست سازمان از مهندسین

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تلک الایام نداولها بین الناس و لیعلم الله الذین آمنوا و یتخذ منکم شهداء و الله لا یحب الظالمین(قران مجید سوره آل عمران)

سلام  علیکم

با عرض ادب و احترام ,حمدو ثنای خدایی را سزاست که عاقبت همه امور به دست اوست.و در این گذار خوشا به حال آنانکه با خدمت گذاری صادقانه و خالصانه سبزتر از همیشه گوی سعادت را زیرکانه درربودند و عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیدند. بنده نیز همواره از خداوند خواستار این مهم بوده ام تا بتوانم در سایه   زعامت رهبر فرزانه مان ,با اهتمام وافر و با همیاری شما همراهان وفادار و دلسوز موجبات توفیقات و دستاوردهای بزرگی را فراهم سازیم تا مایه شکوه وشوکت  جامعه مهندسی و مردم عزیزمان در استان علم وادب باشیم. شایسته است از همراهی ومعاضدت شما همکاران با دلهای باصفا و نورانیتان   که در دوران حضور اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان  در راستای محقق شدن اهداف عالیه سازمان  و پیشرفت واعتلای استان ولایتمدارچهارمحال وبختیاری تلاش نموده  صمیمانه تقدیر وتشکر نمایم . چندان که از منویات رهبر فرزانه مان است که : «خدمت بی منت به آحاد مردم  نعمتی الهی برای مسئولان کشور است و همه مسئولان را به شکر این لطف الهی توصیه می کنم.»

مهندسان ارجمند  ، مدیران و کارمندان خدوم و پر تلاش سازمان نظام مهندسی استان   پروردگار را شاکرم که عنایت فرمود چند صباحی مسئولیتی را  برعهده داشته باشم؛ مسئولیتی که به یادماندنی ترین ایام در طول چندین سال خدمتم در هیات مدیره های  سازمان نظام مهندسی ساختمان به شمار می رود و این مدت، فرصتی بود که بیشتر از گذشته، خود را در رخدادهای سازمان  احساس کنم و هر روز شاهد افزودن برگ دیگری بر صفحات زرین این سازمان  باشم؛ و این دوران طلائی و زرین زمانی محقق شد که اعضای عزیز سازمان ، هیات مدیر ه ها ، بازرسان و  ارکان سازمان   با همدلی و با مساعدت و یاری مسئولین محترم استان به این بنده حقیر کمک نمودند و ما را یاری کردند تا بتوانیم برگ زرین و طلائی به برگهای قطور دفتر سازمان نظام مهندسی استان اضافه نمائیم و آنرا برای دوره های بعد که دوره شکوفائی بیشتر آن خواهد بود ورق بزنیم ومیدان فعالیت را به نیروهای تازه نفس ، توان مند و جوان تحویل دهیم که ورق خوردن زرین  این دفتر باعث افتخار برای این خدمتگزار  بود . افتخاراتی که جز با سعه صدر، تحمل مشکلات و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم ،  جامعه مهندسی ،  مهندسان عزیز ، جامعه تخصصی استان و کشور   و همراهی مدیران و مسئولین  ارشد میسر نمی شد .

ضمن حلالیت از همه عزیزان  از ایزد منان صحت و توفیق روزافزون شما را در خدمتگزاری به جامعه مهندسی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج )و در راستای تحقق برنامه های دولت فهیم  مسئلت می نمایم. خداوند حافظ و نگهدار شما باد .

 

ومن الله التوفیق

خدمتگزار همیشگی شما

مهدی رئیسی دهکردی

رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری  

 

 

 

 

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837