• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
اگر هرروز راهت را عوض كنی، هرگز به مقصد نخواهی رسید.

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

جلسه مديران و كاركنان ستادی و دفاتر نمایندگی استان با رئیس سازمان (1393/11/05)

 

در نشست صميمانه رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان با مديران و كاركنان ستادی و دفاتر نمایندگی  سطح استان  كه در سالن جلسات صورت گرفت ، راه هاي خدمت رساني هرچه بهتر به ارباب رجوع مورد بررسي قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان در اين جلسه ، كاركنان سازمان از نزديك تجارب كاري و نيازهاي اداري هر قسمت را مطرح و راهكارهاي مورد نظرشان را پيشنهاد نمودند .

آقاي مهندس مهدی رئیسی دهکردی  رئيس سازمان در ابتدا این نشست بیان نمودند یکی از کلیدهای موفقیت این است که پیوندی سازنده بین کارها  بوجود آوریم  لذا راز موفقیت آن است که شغل خود را جز سرگرمی های خویش قرار داده و از آن لذت ببریم . وقتی روز کاری را با عشق شروع کنیم و روز را به همین طریق سپری کرده و به پایان رسانده موفق و خوشبخت خواهیم بود . چرا که موفقیت تنها کلید اصلی خوشبختی نیست خوشبختی کلید اصلی موفقیت است  اگر کاری که انجام می دهید دوست داشته باشید موفق و نهایتاً خوشبخت خواهیم شد و از طرفی برای موفقیت باید اعتماد بنفس را بالا برده  ،  اعتماد بنفس تنها ، تضمین کننده موفقیت در کار همه نیست اما عدم آن به یقین باعث شکست خواهد شد  در ادامه اهميت كار سازمان در جامعه  و ضرورت سرعت بخشيدن به پاسخگويي مراجعان را خاطرنشان ساخت و گفت : سازمان به مثابه يك خانواده تخصصي وظيفه سنگيني در بهبود روند ساخت و ساز دارد و سير جريان پرونده ها در اين سازمان زماني در شرايط صحيح قرار مي گيرد كه كاركنان با احساس مسئوليت و با رضايت شغلي ، تمام توان خود را در خدمت مردم و مهندسان به كار گيرند .

از مهمترين موارد مطرح شده در اين نشست ، تكريم ارباب رجوع ، رعايت سلسله مراتب اداري ، رعايت احترام متقابل ، توجه ويژه به نظام پيشنهادات  براي گردش بهتر و سريع تر امور و امنيت شغلي كاركنان بودو نهایتاً رضایت پروردگار هدف نهائی است .

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837