• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
اگر هرروز راهت را عوض كنی، هرگز به مقصد نخواهی رسید.
امروز:
پنجشنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

نشست مشترک کميته جوانان سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان و پارک علم و فناوري استان چهارمحال و بختياري

نشست مشترک اعضاء کميته جوانان سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان و نماينده پارک علم و فناوري استان چهارمحال و بختياري در روز شنبه مورخ ۲۲/۸/۹۵، ساعت ۱۸ در محل سازمان برگزار شد.

 

در این جلسه که با هدف کلی آشنایی هرچه بیشتر با پتانسیل­ها و ظرفیت‌های موجود جهت همکاری سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان و پارک علم و فن ‌آوری استان صورت پذیرفت، طرفين به تشريح دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

در ادامه آقاي دکتر سليمي، سرپرست جذب و پذيرش پارک علم و فناوري استان، اين مجموعه را به ‌عنوان سازمانی اجتماعی و جایگاهی برای توسعه نوآوری‌های دانش ‌محور از طریق حمايت در تشکیل و تقویت بنگاه­های اقتصادی که وظیفه انتقال و توسعه فناوری و نوآوری­ها در تمام حوزه­های متکی بر علم و دانش را به عهده دارد، معرفی نمودند.

اعضاي کميته جوانان نيز ضمن تأکید بر اينکه سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان متشکل از اعضا و نیرو­های فنی و متخصص با توانمندي و پتانسيل­هاي فراوان می‌باشد و در سازندگی کشور نقش بسزايي را ايفا می‌کند، زمینه­های تعامل این دو سازمان در جهت ایجاد جامعه­ای حرفه­ای­تر و حتی مولد ثروت در حوزه­های مرتبط با صنعت ساختمان را خواستار شدند.

همچنین در این جلسه مقرر شد که اطلاع‌ رسانی لازم از سوی کمیته جوانان به مهندسین صاحب ایده عضو سازمان صورت پذیرد تا در راستای پرورش ایده‌ها و طرح‌های موردنظر همکاری­های لازم با سازمان پارک علم و فناوری شکل گیرد. در طول این جلسه تلاش و تمرکز کمیته جوانان سازمان نظام مهندسی ایجاد بستری مناسب جهت تنظیم تفاهم­نامه همکاری بین دو سازمان مذکور برای تحقق اهداف مورد اشاره بود.

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837