• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
عمر شما از زمانی شروع می شود كه اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید.
امروز:
چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

عنوان نخست تيم هفت آسمان ، نماينده کميته جوانان سازمان نظام مهندسي ساختمان استان در مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی

تيم هفت آسمان ،نماينده کميته جوانان سازمان نظام مهندسي ساختمان استان در سومین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی که با شرکت ۴۰ تیم از ۱۶ استان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد ، عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

 

علیرضا حسنی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در آیین افتتاحیه این مراسم ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقه گفت: برگزاری این گونه مسابقات به شکوفاتر شدن خلاقیت دانشجویان و افزایش قدرت علمی و محاسباتی آنان کمک می‌کند.

ابوالفضل فاضلی دبیر اجرائی این مسابقه گفت: در این دوره از مسابقات ۴۰ تیم از ۱۶ استان کشور حضور داشتند که در نهایت در (گرایش سنگین) تیم های آنزان تراس، پارادایس و تراس به ترتیب از دانشگاه های آزاد اسلامی ایزه، فردوس و دزفول با تحمل وزن ۸۳۱، ۷۳۶٫۵ و ۶۲۲٫۸ کیلوگرم مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در (گرایش راندمانی) نیز تیم های هفت آسمان نظام مهندسی استان چهارمحال و بختياري ، پارسه دانشگاه آزاد بویین‌زهرا و کینو دانشگاه آزاد اسلام شهر به ترتیب با راندمان ۸۰۸٫۳۹۹ و ۷۷۳٫۲۳۵ و ۷۴۳٫۳۴۷ به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

گفتنی است این دوره از مسابقات با همکاری و داوری انجمن شهری سازههای ماکارونی ایران خرپا و کارخانه ایران استون برگزار شد.

مهندس سيامک مشرف ، رياست محترم سازمان نظام مهندسي ساختمان ضمن تبريک اين موفقيت علمي به مهندس حجت الله صفرپور و اعضا سازمان نظام مهندسي ساختمان استان، استفاده و به کارگيري از توان و پتانسيل هاي علمي و فني جامعه جوان سازمان را در جهت ارتقا و رشد سازمان نظام مهندسي مهم خواندند و توفيق روز افزون را براي اين قشر سازمان آرزو کردند.

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837