• تماس با ما: 2-32250101-038
  • ایمیل به ما: chb.nezam@gmail.com
وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است كه شما چیز زیادی از آن نخواسته اید.

ثبت‌نام دوره‌های مصوب

پایگاه ثبت‌نام

سامانه رفاهی،
فرهنگی، ورزشی

راهنما / سامانه رفاهی
سامانه جامع مهندسین ناظر و طراح
راهنما / دسترسی به سامانه
راهنمای سیستم گاز

تعرفه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان سال 1402

سامانه یکپارچه هوشمند نظام مهندسی ساختمان کشور

-

مراسم تحلیف ورود به حرفه مهندسی و قرائت سوگند نامه مهندسان

به همت  هیات مدیره و کمیته جوانان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختياري ، مراسم تحلیف ورود به حرفه مهندسی و قرائت سوگند نامه مهندسان که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسی ساختمان در مرداد و بهمن سال 1394 شده بودند در سالن بانک صادرات  شهركرد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان  ، در مراسم تحلیف مهندسین جديد الورود به حرفه مهندسی که در روز چهارشنبه 31/6/95 با حضور   مهندس گودرز امیر معاونت عمرانی استانداری ،   ، مهندس ملکپور  فرماندار شهرکرد ، دکتر قائدی  رئیس شورای انتظامی استان   ، رئیس و  هيات مديره سازمان    بازرسين سازمان ، اعضا گروههای تخصصی  و اعضاء جديد الورود به حرفه مهندسی  برگزار گردید ، مهندسین با ادای سوگند در اهتمام پیشبرد اهداف کشور گام بر عرصه ساخت و ساز نهادند .

در این مراسم مهندس مشرف  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن خیر مقدم به حاضران و مدیران استان و همچنین تبریک به مهندسین جديد الورود به حرفه مهندسی گفت : در این دروه از آزمون جمعا ً تعداد 3889 نفر شرکت کننده حضور داشتند که تعداد 372 نفر پذیرفته شده اند .

همچنين مهندس امیری معاونت امور عمرانی در خصوص حساسیت کاری جامعه مهندسان در بحث نظارت و اجراو کار و مسئولیتی که به عهده ایشان
می باشد و اشرافيت كامل و توصيه به خدمت رساني و رعايت حقوق و اخلاق حرفه اي سخناني ايراد نمودند
.

در ادامه رئیس شورای انتظامی  استان در اين مراسم مهندسان را به دقت بيشتر در طراحي ، معماري اسلامي و با توجه به زلزله خيز بودن كشور و استان تاكيد نمود . ايشان به آموزش مهندسان ، آشنائي آنان با قوانين و مقررات سازمان و موارد تخلف از حرفه مهندسي تاكيد نمودند .

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از نفرات برتر آزمون ورود به حرفه ، مهندسان مراسم سوگند وتحلیف را به صورت هماهنگ به‌جای آوردند.

 

 

 

 

سامانه تلفن همراه

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

 

نظام مهندسی شهرکرد

تلفن: 32250102 و 32250101 – 038
فکس: 32254366 – 038
شهرکرد ، خیابان فردوسی شمالی ، تقاطع خیابان شریعتی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، کد پستی: 8817613837